Wednesday 1 April 2015

Sebab Aku Rindu Mereka

Assalamualaikum dan hai

Aku rindu mereka. Dah berapa bulan aku tak dengar lawak mereka, gelak tawa mereka, lawak bodoh, dan dah lama aku tak bantai gelak sampai sakit tekak dengan perut sebab mereka. 

Yang kaum Adam dengan cara mereka, majoriti syahid bila dah tengah hari, ada yang main fon bawah meja.. cis cis! Bila melawak mula lah baham membaham. Choi korang sakit perut aku gelak.! 

Yang kaum hawa pulak ade je bantai tidur time study . Ehem ehem and of course it was me la. Ratu tidur! Eh tak bukan aku ratu, ada lagi la... aku tukang baca buku dengan kusyuk sambil mata tertutup. Kaum hawa ni mangsa baham kaum adam and of course aku yang selalu baham mereka balik walaupun aku ni agak pendiam. Agaklah.!

Dulu kelas kita selalu meriah walaupun kelas kita tak seceria kelas orang lain sebab dinding putih --'. Dulu kelas kita selalu buat rombongan jemaah ke tandas bila habis masa edmek. Dan dulu kelas kita selalu organisekan jamuan kelas (banyak gilesss jamuan) . Sekarang semua tu dah jadi memori yang paling indah. Indah sangat

Dan sekarang aku sangat rindu korang. Rindu sebab aku sayang classmate aku ketat-ketat. Seteruk mana aku kena baham, seteruk tu aku sayang diorang as my friends. Ya Allah. Rindu sangat diaorang. 

Ni edited by budak redaksi kelas aku kot. Tak ingat.



N.I.A

No comments: