Monday 13 April 2015

Graduation Day

Assalamualaikum dan hai

12 April 2015, tarikh keramat yang aku takkan pernah lupakan. Hari Graduasi kita orang! Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar walaupun lepas aku tahu ada grad, aku macam tak berapa ada hati nak join. Masa tu emosi tak berapa nak betul. Tapi bila fikir last dah pun berkumpul ramai-ramai macam ni. Lepas ni jumpa pun mesti jumpa Gorgeous (nama group wasap kitaorang, walaupun taklah gorgeous mana) je. 

Serious aku dah rindu mereka walaupun baru je semalam berjumpa. Happy sangat bila semorang naik pentas terima anugerah ( ada je yang tak datang). Happy bila boleh raikan kejayaan bersama-sama. Hasil penat lelah selama dua tahun. Tak kisah berapa A pun kitorang dapat haritu, yang penting kitorang masih boleh tersenyum bersama. =)

Bila balik  je rumah, tetiba rasa macam sedihnye T..T . Lepas ni semorang akan bawa haluan masing-masing, semorang akan jumpa dengan kawan baru ( mungkin lebih baik dari aku ), semorang akan ada kehidupan baru.  Satu je aku harap, walaupun diaorang jumpa kawan baru , gf baru, bf baru , please don't forget me !Sebab aku takkan lupa setiap detik kita lalui bersama. 



Graduan Muda SMKA Falahiah 2015


#Gorgeous dah jadi graduan dah



Welfie duluan sebelum ke dewan

Freestyle sangat sampai hilang tangan -..-


Ketahuilah sahabatku sekalian, aku sayang korang sangat-sangat-sangat sampai aku rasa nak paksa korang jadi schoolmate aku balik walau untuk sebulan. Tapi mustahil la kan! Adat pertemuan, ada perpisahan. Moga perpisahan kita nanti tidak akan memisahkan ukhuwah dan kasih sayang yang pernah terjalin antara kita. Maafkan segala salah dan silap aku. Aku sayang dan rindu korang. 


Bertemu dah berpisah
Adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga berjumpa pula kita di lain masa.


Good luck Legend Falahiah. Mungkin kita bukan yang terbaik tapi korang adalah sahabat yang paling baik untuk aku. Memori bersama korang aku takkan lupakan. 

Pilihlah jalan yang terbaik untuk masa depan kita. Jangan toleh ke belakang, majulah ke depan. Andai suratan takdir masih ada pertemuan antara kita, akan kita bertemu jua. Sayang korang.

#Ayatsasterasiket

p/s: kawen jangan tak ajak, ada juga nak kena sekeh dengan aku nanti. =P

N.I.A


No comments: