Saturday 29 November 2014

Memori

Esok 25 September 2014 kelantan cuti sebab hari mengundi dekat Pengkalan Kubor. Horreyy!! Cuti. Tapi semalam dapat mesej dari tusyen yang esok ada kelas ganti. T..T

Kelas apa pun memang selalu cemburu dengan aku bila dapat cuti free cenggini. Puiiihh.
Haih bila fikir spm gilos dekat, sabar sabar. Tadi dah dapat result yang result aku meningkat dari mid year tapi tak memuaskan. Tapi alhamdulillah sebab tu je rezeki aku atas usaha aku selama ni. Kenapa tak nak bersyukur kan? Memang aku admit yang malam exam hari tu pun aku tetap online. Agilos.! Tu result teruk tu.

Ramai la kawan aku yang result up up sampai tak sangka. Ada sorang kawan tu 10A... tak sangka aku. Dalam dewan dia sebelah aku je, tak sampai syafaat kat aku. Serious jealous doe..

Sekarang tengah struggle sambil menikmati hari-hari terakhir bersama classmates and kawan-kawan. Bakal rindu mereka. Classmates aku pun time last camni la dia orang buat best. Lawak sakan kesian perut aku senak bila gelak. Masa nilah kertas azim nak jatuh 3 kali dalam sehari dengan satu tulisan yang melawakkan. Errr???

Aku memang selalu kena baham dengan ustaz and budak laki. Tapi entah kenapa aku tak pernah nak tersinggung pun. Macam hati ni boleh terima gurauan mereka walau isu sensitif padahal aku ni kalau nak kata sensitif la jugak cepat terasa bila orang bergurau biawak. Oppss!

Sekarang rasanya bukan masa untuk terasa tapi untuk menghayati setiap saat bersama. Bila lagi kan? Nanti tak jumpa menderita rindu tak berkesudahan.

Sayang mereka ketat-ketat. Sayang sahabatku semua.

#entri 2210.24092014

No comments: